Monday, May 30, 2011

MONDAY, MAY 30th, MEMORIAL DAY!

Εμενα ο πατερας μου ηταν ατρομητος απο παιδι. Απελευθερωσε εναν φιλο απο τους Γερμανους την Κατοχη! Εμενα ο πατερας μου εσωσε την ζωη ενος ανταρτη που κρατουσε μαχαιρι κιας ηταν αοπλος! Εμενα ο πατερας μου αγαπουσε την μητερα μου και δεν την χαριζε ουτε την πουλουσε. Μου αγοραζε ζεστα παλτουδακια οπως την πρωτη μερα μετα την γεννησει μου που πηγαμε σπιτι απο της Ελενας Α! Με αγαπουσε, και με ταιζε καθαρο ψωμι στο τραπεζι μας. Δεν φουσκωνε τους τραπεζιτικους του λογαριασμους   με κλεμενα απο χηρες και ορφανα σαν τους   Καρνεγκιε η τους μαφιοζους. Αγορασε το πατρικο μας σπιτι με λεφτα που κερδισε τιμια. Εκει στολιζαμε το Χριστουγεννιατικο δενδρο με το αστερι στην κορυφη και την φατνη διπλα στα δωρα. Παντα την φατνη! Το Πασχα σταυρωναμε την πορτα με το αγιοκερι και ψηναμε αρνι. Αρνι για ολους οσοι κιαν ηρθαν! Η ελπιδα δεν εσβησε ποτε απο το γλυκο του προσωπο οσο κιαν σκοτεινιαζε ο ουρανος. Να ηταν η Ελλαδα γεματοι σωστους πατεραδες!    Ο Θεος να φυλαει την ψηχη του αιμνηστου πατερα μου σε τοπο χλοερο, τοπο αναπαυσης. Αιωνια η Μνημη!

No comments:

Post a Comment