Thursday, March 29, 2012

Mαρκ Πελλιζαγαρας, ο μαφιοζος

ΠΟΙΟΙ ΠΥΡΟΜΑΝΕΙΣ ΠΥΡΠΟΛΟΥΝ
Δεν ειμαι 5, και δεν χρειαζομαι τον πατερα μου να κλεψει σοκολατες απο την γειτωνεισα, ουτε ο νεαρουλης που παει στις γειτωνεισας με καμια συμαθητρια να περασω την ωρα. Δεν ειμαι ο ball-game reject επιδη εκλεβα την βαση. Δεν βουταω τα ρευστα απο την τσαντα της δασκαλας στην διπλανη πορτα. Δεν σκαβω και δεν κουρευω γαζον τωρα ποια, αφου κλεψαμε το διαμαντι της χηρας του κουμπαρου του Οθωνα. Ειμαι ασφαΛΗΣΤΗΣ με τον αδελφο μου τον Μικε τον πυροσβεστη, που παιρνουμε γερες μιζες για να δινουμε ασφαλιστρα οπου αναψουμε φωτια. Οποιος πυροσβεστης αμφιβαλει για την αντρια μας τον κλειδωνουμε σε καιγομενο σπιτι με πολυ τοξικο καπνο να δουμε αν ειναι απο Τους Παιδες Εν Καμινο η μη!   Φερομαι ως ευπρεπεις φιλελλην, ζω πολυτελεστατα, και εχω καποια ιδεα για τους Ελληνες, τα κειμηλια, τους λαθρομεταναστες,  πως να προδοσεις τα ιδανικα τους, να τους τα αρπαξεις, και μετα να καααθεσεεεεε!!!!!!!!! 

No comments:

Post a Comment