Tuesday, April 26, 2011

Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ

Gabriel the ArchangelΖητωντας μία εξήγηση, βάσει της Ορθόδοξης Χριστιανικής διδασκαλίας περί της μετά θάνατον ζωής, σχετικά με τις σημερινές «μεταθανάτιες εμπειρίες»  ηθελα να μελετησω την Ορθόδοξη διδασκαλία περί της μετά θάνατον ζωής. Πάνω στο θέμα των «μεταθανάτιων εμπειριών» υπαρχουν βιβλία τα οποία απλώς δεν μπορούν να διεισδύσουν πολύ πιο πέρα από τη θεαματική επιφάνεια των σημερινών εμπειριών λόγω της απουσίας μιας μεθοδικής και αληθινής διδασκαλίας πάνω στο όλο θέμα. Ο Ορθόδοξος Χριστιανισμός διαθέτει μία αρκετά συγκεκριμένη διδασκαλία και άποψη για τη μετά θάνατον ζωή, η οποία ξεκινά από αυτήν την ίδια τη στιγμή του θανάτου με διδασκαλία η οποια εμπεριέχεται στην Αγία Γραφή. Η ολη  μελέτη των μεταθανάτιων σταδιων μου ηταν εντελως αγνωστη. Αρχισα να διαβαζω την Αποκαλυψη Ιωαννου λογο του οτι η μητερα μου ηταν σχεδον ετοιμοθανατη. Δεν διαβασα το ολο κειμενο μεχρι μια εβδομαδα μετα τον θανατο της. Οταν απεβιωεσε, μια μερα πριν  Της Αναληψεως, εδωσα τα υπαρχοντα της στην νοσοκομο της και αγορασα ενα λινο πρωινο φορεμα και μια χρυσοπλεγμενη ζακετα για την κηδεια της. Μετα απο την κηδεια προσευχομουν και προσευχομαι ακομα ποιο συχνα απο ποτε. Οταν  τελειωσα την αναγνωση της Αποκαληψης Του Ιωαννη η εκπληξη μου ηταν αφανταστη. Αισθανομαι οτι η μητερα μου μετα απο ενα μαρτυρικο θανατο αναπαυετε μετα πνευματων δικαιων. Η κηδεια, τα μνημοσυνα, τα Τρισαγια της χαρισαν την αιωνιο ζωη.Gabriel the Archangel

No comments:

Post a Comment